Veelgestelde vragen
Dit is een verzameling van de meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Fiets
- Heeft Hotel de Zon een afgesloten fietsenstalling?
Ja, je kunt gebruik maken van onze afgesloten fietsenstalling. - Heeft Hotel de Zon oplaadpunten voor elektrische fietsen?
Ja, je kunt gebruik maken van elektrische oplaadpunten.
Auto
- Is er voldoende parkeergelegenheid bij Hotel de Zon?
Ja, je kunt gebruik maken van ons eigen gratis parkeerterrein. - Is het mogelijk een elektrische auto op te laden bij Hotel de Zon?
Ja, je kunt gebruik maken van onze oplaadpunten. Er zijn 4
Kamers
- Hebben de kamers een tweepersoonsbed of twee aparte bedden? De suites hebben kingsize bedden. De andere kamertypen hebben verschillende type bedden. Je kunt bij jouw boeking je voorkeur doorgeven, een voorkeur is geen garantie. Uiteraard doen wij ons best om aan jouw wensen te voldoen.
- Heeft de cozy kamer een eigen badkamer?
Ja, alle kamers zijn uitgerust met een eigen badkamer. - Hebben de kamers airconditioning?
Nee, momenteel hebben onze kamers nog geen airconditioning. Op alle kamers is een ventilator aanwezig die voor verkoeling zorgt. - Heeft Hotel de Zon balkonkamers?
Wij hebben vier kamers met een balkon, deze worden echter niet specifiek als een balkonkamer gereserveerd. Indien je graag een kamer met balkon wilt, kun je dit verzoek melden bij de reservering, dit geeft geen garantie voor een kamer met balkon. - Is het mogelijk gasten te verrassen door de kamer te versieren?
Ja, zeker is dat mogelijk! Uiteraard werken wij graag mee om gasten een onvergetelijk verblijf te laten ervaren. Heb jij een leuk idee, stuur jouw idee naar receptie@hoteldzon.nl en wij kunnen de mogelijkheden met je bespreken. - Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
Inchecken kan vanaf 15.00 uur. Uitchecken vóór 11 uur. Een late check out is, voor een meerprijs, mogelijk.
Restaurant
- Is een reservering voor het restaurant verplicht?
Wij raden aan van te voren een tafel te reserveren. Je kunt allergieën of dieetwensen doorgeven bij het reserveren, de chef gaat dan een heerlijk gerecht voor je klaar maken. - Biedt Hotel de Zon een a la carte menu?
Nee, wij bieden een chef's menu, welke elke dag een culinaire verrassing is. Je kunt het aantal gangen kiezen en of je jouw diner compleet maakt met een heerlijk wijnarrangement. Wij werken met dagverse producten waar onze chef de heerlijkste gerechten van maakt. Indien je allergieën of dieetwensen heeft, vernemen wij dit graag.
Wellness
- Zijn de wellnessfaciliteiten inbegrepen bij de kamerprijs?
Ja, de wellnessfaciliteiten zijn inbegrepen bij jouw kamerprijs. Beautybehandelingen kun je boeken via www.sauna-beautyommen.nl of bij de receptie. - Waar bevinden de wellnessfaciliteiten zich?
Voor de wellnessfaciliteiten kun je terecht bij onze collega Paping Hotel & Spa. Na een korte wandeling (van ongeveer 700 meter) ben je bij het wellnesslandschap. - Is de wellness met of zonder badkleding?
In onze wellness is badkleding verplicht. - Zijn badjassen en badlakens aanwezig op de kamers?
Nee, op onze kamers zijn geen badjassen of badlakens aanwezig. Uiteraard kun je deze wel huren: badjassen voor €6,50 per stuk en badlakens voor €2,25 per stuk.
Huisdieren
- Zijn huisdieren toegestaan in Hotel de Zon?
Ja, je mag jouw huisdieren meenemen tijdens jouw bezoek (€25 per huisdier per nacht). - Zijn huisdieren toegestaan in het restaurant?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in het restaurant. Uiteraard wel op het terras en in de lounge.
Roken
- Mag in het hotel worden gerookt? Het gehele hotel is rookvrij. Je kunt buiten voor het hotel of op het terras roken.